top of page

Retargeting: Zo voorkom je dat je 30% van je potentiële doelgroep misloopt!

Wanneer je bij LinkedIn-advertising alleen focust op retargeting van websitebezoeken, loop je snel het risico om zo'n 30% van je potentiële doelgroep te missen.


Retargeting vormt een essentieel onderdeel van een effectieve mediastrategie. Gelukkig biedt LinkedIn-advertising verschillende mogelijkheden om dit toe te passen. Een opvallend voordeel is dat je, in tegenstelling tot Facebook, ook kunt retargeten op klikken/interacties met foto-advertenties.


Daarnaast is Leadgen Form-retargeting een belangrijke optie. Hiermee kun je niet alleen mensen bereiken die het formulier hebben geopend, maar ook degenen die daadwerkelijk een lead zijn geworden.


En dat is niet alles! Er zijn nog meer retargetingmogelijkheden op LinkedIn, zoals:

- Retargeten op videoweergaven

- LinkedIn-pagina bezoeken

- Personen die aanwezig zijn bij je LinkedIn-evenement


Door gebruik te maken van deze verschillende opties, kun je ook de doelgroep bereiken die niet als websitebezoeker is geregistreerd. Hierdoor kan je ze alsnog opnemen in je retargetingstrategie.


Zou je bij het bedenken en instellen van de juiste retargeting strategie, hulp kunnen gebruiken? Stuur mij een bericht of plan een gratis consult in!



Retargeting strategie

Comments


bottom of page