Thought Leader-Advertentie: Opvallend goede resultaten 🤩
- Martin Mous
- 15 aug 2023
- 1 minuten om te lezen
Resultaten 📈
De post heeft in totaal 421 klikken gegenereerd met een kosten per klik van € 0,14 en een click-through rate van 28,7%. Dit is in vergelijking met het adverteren van posts via een LinkedIn-bedrijfsaccount met focus op engagement een enorm verschil.
Een kanttekening hierbij is dat het gaat om alle interactie die deze post heeft gegenereerd. Dit betekent dus ook het aantal klikken van mensen die op "...lees meer" hebben geklikt.
Wat kan ik hier nu mee doen? 💻📲
Hoewel ik niet direct kan aantonen dat ik aanvragen heb ontvangen naar aanleiding van deze post, heb ik in de periode dat de advertentie live stond twee berichten gekregen van potentiële klanten!
Daarnaast heb ik op een kostenefficiënte manier een doelgroep kunnen opbouwen voor een eventuele retargeting campagne.
Advies 🚀
Ik zou zeker adviseren om hiermee te testen. Ik denk dat dit binnen bedrijven van verschillende formaten veel waarde kan hebben. Door te adverteren met posts van thought leaders binnen jouw organisatie, kun je op een persoonlijke manier awareness creëren voor jouw product, merk of vacature.
Ben je benieuwd naar hoe je Thought Leader ads in kan zetten voor jouw bedrijf?
Stuur mij een bericht of plan een gratis consult in!

Comments